Selasa, 7 Oktober 2014

::SaKiT TaPi SaYaNG::

Hati terusik kembali saat terlihat gambar ini di muka buku (facebook)....

"......"
Maaf...
Banyak memberi duka
Banyak melukai
Banyak tidak melihat dan tanya khabarmu
Ketika sakit
Ketika gembira
Ketika duka
Banyak tiada saat kamu keseorangan,
Perlukan teman
Perlukan telinga dan hati
Mendengar dan memahami kisah-kisahmu

Maaf,
Kerap kamu memarahiku
Kerana acap kali kurang memahamimu
Menyakitimu
Tiada untukmu
Konon-konon faham akan keadaanmu

Ya,
Aku tidak sepertimu
Jauh... Sangat jauh
Makin kau mengenaliku
Mungkin makin kau nampak kekuranganku
Tak mengapa kau menjauhiku kerana kekuranganku
Aku juga berharap engkau layak mendapat yang terbaik
Moga kau dapat mencari pengganti yang lebih baik dariku

Walau apa-apa pun
Jika satu hari nanti sesuatu akan terjadi pada diriku
Kau hanya perlu tahu
Aku bersyukur pernah mengenalimu dalam hidupku

#saatdanwaktuituseolahmakinhampir#

Aku bersaksi tiada Tuhan selain Allah dan Aku bersaksi Muhammad itu pesuruh Allah.

#sayang1000kalisayang#

#sayangbiarbawakesyurga#

Tiada ulasan: